Всім відомо, як важливо знайти своє
місце в житті. А особливо — обрати свій вірний шлях, який пов'язаний ще і з професією!
Ким бути? Це питання стоїть перед кожним випускником, який сьогодні закінчує школу. І це тільки на початку може видаватися простим рішенням, яку професію вибрати. Насправді існує більше 2 тисяч різних професій.
Мене теж хвилює питання: ким бути? Чіткої відповіді я не маю, але деяке уявлення є. Щоб досягти успіху - треба вірити в себе, у свої сили і багато працювати, не зважаючи ні на що. Зараз я розглядаю для себе для себе шлях маркетолога. Насамперед тому, що цей вид діяльності прогресуючий.
Професія маркетолога не менш складна і відповідальна, ніж інші професії
сфери «Маркетологи, рекламісти, піарники». Адже маркетолог має не
тільки відмінно знати теорію своєї роботи, а й бути чудовим практиком.
Тим більше, кваліфікація маркетолога важлива з погляду кар'єрного зросту. Погодьтесь, навряд чи директор підвищить некомпетентного маркетолога і дасть зелене світло в подальшому просуванні в роботі.
Що стосується фінансового питання роботи маркетологом, то тут, як і в багатьох інших спеціальностях, зарплата залежить, в першу чергу, від
регіону мешкання маркетолога, специфіки установи, в якій він працює, і
політики підприємства відносно рівня заробітної плати для
співробітників.
Маркетолог - це фахівець з вивчення смаків покупців і
просування товару. Досліджує, яка продукція матиме великий попит і чому,
оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний
моніторинг галузі, організовує роботу інтерв'юерів, що з'ясовують
переваги покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних
комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками,
порівняльними характеристиками. Робить прогноз і розробляє рекомендації.
РОБОТА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГА:
Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, зацікавленій в просуванні і збуті своїй продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- Уважність,
- Аналітичне мислення,
- Любов до роботи з цифрами,
- Комунікабельність,
- Стресостійкість,
- Творче мислення.
«У тому, що стосується майбутнього, я повторюю одне: за що б ви не взялися, головне — будьте віддані своїй
справі до кінця. Не обов’язково досягати якогось зоряного успіху, але
бути чесним перед самим собою в обраній професії — обов’язково.»
Де Ніро
Р.
Блог чудовий! Цікавий і корисний матеріал. Дякую.
ВідповістиВидалити