суботу, 24 лютого 2018 р.

   
   Всім відомо, як важливо знайти своє місце в житті. А особливо — обрати свій вірний шлях, який пов'язаний ще і з професією!

    Ким бути? Це питання стоїть перед кожним випускником, який сьогодні закінчує школу. І це тільки на початку може видаватися простим рішенням, яку професію вибрати. Насправді існує більше 2 тисяч різних професій.


    Мене теж хвилює питання: ким бути? Чіткої відповіді я не маю, але деяке уявлення є. Щоб досягти успіху - треба вірити в себе, у свої сили і багато працювати, не зважаючи ні на що. Зараз я розглядаю для себе для себе шлях маркетолога. Насамперед тому, що цей вид діяльності прогресуючий.
Професія маркетолога не менш складна і відповідальна, ніж інші професії сфери «Маркетологи, рекламісти, піарники». Адже маркетолог має  не тільки відмінно знати  теорію своєї роботи, а й бути чудовим практиком.

    Тим більше, кваліфікація маркетолога важлива з погляду кар'єрного зросту. Погодьтесь, навряд чи директор підвищить некомпетентного маркетолога і дасть зелене світло в подальшому просуванні в роботі.
Що стосується фінансового питання роботи маркетологом, то тут, як і в багатьох інших спеціальностях, зарплата залежить, в першу чергу, від регіону мешкання маркетолога, специфіки установи, в якій він працює, і політики підприємства відносно рівня заробітної плати для співробітників.




    Маркетолог - це фахівець з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція матиме великий попит і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв'юерів, що з'ясовують переваги покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльними характеристиками. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

РОБОТА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГА:

   Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, зацікавленій в просуванні і збуті своїй продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:


  • Уважність,
  • Аналітичне мислення,
  • Любов до роботи з цифрами,
  • Комунікабельність,
  • Стресостійкість,
  • Творче мислення.




«У тому, що стосується майбутнього, я повторюю одне: за що б ви не взялися, головне — будьте віддані своїй справі до кінця. Не обов’язково досягати якогось зоряного успіху, але бути чесним перед самим собою в обраній професії — обов’язково.»  
Де Ніро Р.





1 коментар: